torsdag, maj 19, 2011

Blogcandy!

Häromdagen köpte jag lite fint Love Hearts-godis som jag fotade för att de var så fina. Jag ville göra något kul med bilderna och kom på att jag kunde ge dem som en liten gåva till er mina kära läsare! Jag är så glad och tacksam för alla fina människor som läser, följer och kommenterar på min blogg och vill ge er något tillbaka. 



Dessa bilder är alltså fria att använda i sidebaren på din blogg (enligt anvisningarna nedan).


1. Klicka på bilden  för att få upp bildens adress och kopiera adressen.

2. Lägg in den i din sidebar (med bild-gadgeten).

3. Länka bilden till detta inlägg (för att ge fler möjlighet att hämta bilden). 

4. Lämna en kommentar så att jag hittar till dig! :)

PS: Tack för alla fina kommentarer om mitt kök i förra inlägget, varenda en värmde mitt hjärta massor!

Ha en fin fredag!

15 kommentarer:

  1. Vilken underbart färgglad blogg! Man blir liksom varm i hela hjärtat! Sen är jag ju väldigt nyfiken på var du köpt de tjusiga godisarna? Sådana skulle jag också vilja fota. Tack för inspirationen.

    Linda

    SvaraRadera
  2. Wow, snygga! Och tack....

    SvaraRadera
  3. fint godis! och du dom däringa teerna i ditt skåp dom e riktigt goda dom! å fruktlöst snyggt förpackade :)

    SvaraRadera
  4. Vilket gulligt godis,jag lägger in bilden på min blogg och länkar..Kram och ha en bra dag!!

    SvaraRadera
  5. Så utrolig fine!
    Du er så flink! :-)
    Legger dem inn på bloggen min nå.
    Ha en vidunderlig dag!
    Klemmer fra Caza

    SvaraRadera
  6. Så påhittig och kreativ du är!! Supersöt bild!

    SvaraRadera
  7. Tack :-) I love your blog :-) Skall definitivt försöka få bilden i min sidebar :-) Dom är så fina.

    SvaraRadera
  8. Alltså jag får in den i min sidebar, men får den int länkad till dig, är det okej om jag skriver i texten varifrån jag tagit den?

    SvaraRadera
  9. Åhh, jag vill jättegärna ha vaxdukstyget med röd-rosa äpplen om du åker till H-ör! 2 meter blir perfekt! Tusen tack på förhand.... hoppas att det finns kvar och att ni åker dit imorgon ;-)
    Underbara hjärtekarameller du fått tag på med!

    Kraam Lotten

    SvaraRadera
  10. Åhh vilka smarriga söta bilder gumman! ;)

    SV: Ja ibland skall man ha tur..fanns massor mer men ingen tid..kanske åker förbi där på söndag också.. =)

    Hoppas du har en toppenfin helg! <3
    Kraaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  11. Åh My little pony typsnittet <3
    kan de tbli bättre?

    SvaraRadera
  12. Tack ännu en gång för tipset! Idag hittade jag äntligen de fina godisarna och lyckades ta några bilder utan att äta upp alla. Har länkat till din sida som tack för inspirationen. Hoppas det är okej :)

    Linda

    SvaraRadera
  13. Använder gärna din fina bild i min blogg. Tackar, tackar :) Mig hittar du på sysslan.com
    Din blogg är alldeles fantastiskt färgglad och jag följer den numera med nöje.
    Hälsningar Annika B aka SYSSLAN

    SvaraRadera
  14. Hej och hopp, har använt din bild, den är ju jättefin! Gillar även dina tryck skarpt.
    Följer numera din blogg och ser fram mot nästa färgglada inlägg!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, den gör mig glad! ^_^