måndag, februari 27, 2012

Vår i köket med StickyGram, tapeter och blommor

Idag har snöflingorna dalat ner utanför fönstret, men inne i köket är det VÅR!

Vet att jag nämnt det innan, men jag älskar verkligen Instagram (app på iPhone där man delar bilder). Blev så glad då jag upptäckte StickyGram, ett företag som gör kylskåpsmagneter av Instagram-bilder. Jag kunde såklart inte låta bli att beställa ett gäng, se så fina de är! :)  Kan verkligen rekommendera detta för alla Instagram-älskare, efter två dagar hade jag magneterna i brevlådan och blev supernöjd.

Fågel, fisk och mitt emellan...
En Instagram-följare kommenterade att det såg ut som att jag satt upp magneterna i form av en fisk, och detta stämde ju (även om jag var helt omedveten om det). :) Fåglar finns både på kylskåpet och på den fina brickan från Ikea. 

Annat vårfint i köket är den här underbara tapeten som jag haft ett tag men inte vetat vad jag skulle använda den till...

Nu har den kommit upp på sidan av kylskåpet och är det första man möts av då man går in i köket. Härligt uppiggande! 

Min gula loppisfyndade Rörstrandvas är fin med en gul nejlika i. Fick fina blommor av några kollegor, och nejlikor måste jag verkligen börja köpa, de är ju hur fina som helst. 

De tapetserade burkarna har tagit plats i kökshyllorna och jag är glad över att se glimtar av mina favorittapeter varje dag. Lovely!

6 kommentarer:

  1. Tapeten er såååå fin;) ha en glad kveld videre, klem

    SvaraRadera
  2. Knallfin tapet du har brukt på kjøleskapet ditt!!
    Jeg elsker nelliker, men det er litt lite utvalg her ute på landet.
    :-)

    SvaraRadera
  3. jag har nog sagt det förr, men att se ditt hem gör mig så glad! :) vilka underbara färger och fina saker!

    SvaraRadera
  4. Ni har ett så underbart kök! Härliga små magnettavlor, men allt annat i köket är ju också så fint - alltid lika kul när du visar bilder från ditt hem!

    SvaraRadera
  5. Så utrolig herlig stil og herlige farger! :) Jeg likte spesielt godt de te-boksene med retro-stoff på. Og for en orden i kjøkkenskapet. Jeg har ikke like my orden i mitt skap ;p

    SvaraRadera
  6. Du har et så herlig hjem! jeg og forelsket meg i sticktgrams, det er jo heeeeeelt genialt! Dekorativt, ikke altfor dyrt, og fin måte å bevare ipod bilder. herrrlig ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, den gör mig glad! ^_^