måndag, mars 21, 2011

Bloggträff

Igår hade jag äran att träffa två av mina absoluta favoritbloggare, Petra och Mia. Så himla trevligt!




Vi bytte lite tapeter och av Petra köpte jag en bok som jag länge suktat efter.

Av Mia fick jag en snutt av den här underbara tapeten:





Och av Petra fick jag en rulle med bitar av flera fantastiskt fina tapeter från Gasellenes utförsäljning som jag missade.





Bland annat den här skönheten:





Tack snälla söta Petra och Mia för en trevlig pratstund och fina presenter! Hoppas vi ses snart igen! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

9 kommentarer:

  1. Åhh vad trevligt! Fina tapetbyten med....

    SvaraRadera
  2. Oj vad fina och så himla kul! Känner mig lite ensam idag fast samtidigt folkskygg, blir inte klok på detta :)
    Kramar Lycke

    SvaraRadera
  3. Flott med bloggetreff! Fint tapet og boka ser spennende ut!
    Kram, PiPa

    SvaraRadera
  4. Oi, det hørtes ut som dere har hatt det hyggelig gitt!*smil*

    Masse lekert! Den nederste der var heeeeelt fantastisk!*smelt*

    Ønsker deg en flott dag!
    KLem fra meg

    SvaraRadera
  5. hei hei.
    I dag kom det en fantastisk pakke til meg i posten, og gjett om jeg ble glad! fantastisk søt kokeshidukke, fantastiske tapeter og fantastiske stoffer. you made my day! så du skal se det blir et blogginnlegg fra meg om den fine pakken ja...
    TUSEN TAKK!
    Så nå skal jeg så fort jeg har mulighet i gang med å finne frem godsakene du skal få fra meg...jeg tror du skal bli fornøyd!

    Fantastiske bytter du hadde gjort med mia og petra foresten. i like i like1

    Ha en strålende dag videre.
    klem hilde

    SvaraRadera
  6. Åhh va skoj! Jag hoppas att jag också får tillfälle att träffa någon utav mina bloggvänner en vacker dag.. =)
    Underbara tapeter <3

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  7. Tack själv darling, det var superskoj att träffa dig.

    /Mia :)

    SvaraRadera
  8. Åh, vilka underbara tapeter! Låter skoj med en sån där bloggträff!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, den gör mig glad! ^_^