torsdag, maj 24, 2012

Karamelli-halsband

Härom helgen så fick jag dille på att göra halsband med fina färgglada kulor i karamelliga färger. Nio stycken blev till och sen tänkte jag att "vad ska jag med nio likadana halsband till?" Så då slog det mig att det kanske finns någon därute som vill köpa ett?

De här karamelliga halsbanden lyfter hela outfiten och passar nästan till allt, själv har jag mitt på mig nästan varje dag eftersom det gör mig glad! :)

Kolla in i min shop om du är intresserad!

4 kommentarer:

  1. Hej!

    De är superfina! Jag ska kolla in din affär.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Söta! Som riktiga karameller. :-)

    SvaraRadera
  3. Så enkla men så fina! / Annika

    SvaraRadera
  4. Jättefina! Så himla härliga karamell-halsband! Gillar dem massor, men det är nog inte jag att bära dem tror jag..

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, den gör mig glad! ^_^