torsdag, december 06, 2012

Adventsljus

Veckans torsdagstema i Fabriken är advent. Att plocka fram ljusstakar, stjärnor och ljusslingor är verkligen ett måste i dessa mörka tider! Jag har två adventsljusstakar. En otraditionell gjord av konservburkar som jag dekorerat med vintagetapet, mossa, små julkulor och minipaket av tändsticksaskar. Och en lite mer traditionell stake i keramik, fylld med grön mossa och små söta flugsvampar.

Ta en titt inne i Fabriken, det finns verkligen många fina varianter på adventsstakar nuförtiden att inspireras av!



7 kommentarer:

  1. Den med konservburkarna är alldeles UNDERBAR!!

    SvaraRadera
  2. men alltså jag dånar! så fina konservburkar! det måste vara den finaste och mest innovativa adventsstaken jag sett på länge!

    SvaraRadera
  3. E-l-s-k-e-r simpelthen den første!
    Den er virkelig fed ^_^ Hvordan finder dog på noget så genialt?

    Simone
    Microcut.dk

    SvaraRadera
  4. The AmericInn Ladysmith hotel is conveniently prada handbags located in Ladysmith, Wisconsin. Ladysmith provides year round fun and excitement for the whole family rolex replica. In the fall and winter, skiing, snowboarding, iceskating, and hot chocolate by the fireplace will keep everyone in high spirits. In the spring and summertime you will find horseback riding, hiking, swimming, boating, golf replica chanel, fishing, canoeing, and more for everyone to enjoy during their Ladysmith Wisconsin vacation.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, den gör mig glad! ^_^