söndag, november 20, 2011

Jippi, snart är det dags!

Ja, det är mycket kul som händer snart... Jag börjar få lite julfeeling och längtar redan massor till jul. Och imorgon är det dags för mig att delta i Julpysselstafetten. Hela helgen har jag pysslat och fotat. :)

Snart är det min födelsedag också. Som en tidig födelsedagspresent kommer ett reportage från vårt hem i nästa nummer av Tove hem & trädgård som ges ut dagen innan min födelsedag. Jihoo! :) Äntligen, säger jag - det var nämligen  i maj 2010 som jag hade besök av journalist och fotograf och nu kan jag äntligen avslöja det för er mina kära bloggläsare. Kanske har någon skymtat en bekant liten kisse (och bokhylla) på nästsista sidan av senaste Tove?



"Det känns oerhört smickrande att, förutom att vara med i tidningen, faktiskt få äran att fungera som "teaser-material" för nästa nummer", hälsar vår lilla kändis-Sezza. :)

Nu ska jag fortsätta att förbereda morgondagens pyssel-inlägg. Glöm inte att kika in då!

Kram

3 kommentarer:

  1. Vad spännande! Riktigt kul att få se sitt hem i tidningen, kan jag gissa. :)

    SvaraRadera
  2. Wow, Erry! Vilken grej. Ska bli såå spännande att se ditt fina hem i tidningen. Älskar din färgsättning och kommer definitiv att smyga in lite av den i mitt nya hem i norr.

    Kramis Mia :)

    SvaraRadera
  3. Men gud vad roligt! WOW! Vilken jätterolig grej! Grattis!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, den gör mig glad! ^_^