fredag, november 25, 2011

YO - it's friday!

Bokstäver på väggen, det har faktiskt inte lockat mig så värst mycket trots de senaste årens stora bokstavstrend. Med då jag hittade de här fina på Tradera så kunde jag inte låta bli att buda hem dem.


De är av plåt, ganska stora och har gissningsvis suttit på någon butik/firma i Finland, AB heter nämligen OY på finska. De var vitsprayade när jag fick dem och nu har jag gått loss med lite turkos färg på dem, vet inte om de ska vara såhär, lite slarvigt målade, eller om jag ska måla mer eller kanske tapetsera på dem... Kom gärna med idéer/förslag!

Har tänkt mig att de ska hänga här, över krokbrädan i hallen. Som en liten välkomsthälning - YO och välkommen, typ. :)


Vad tror ni om det? 

7 kommentarer:

  1. Kul grej! Jag tror det blir toppen, fast jag tycker du ska måla dem täckande, men det är mest för att jag personligen är allergisk mot den där fuskslitna looken. :)

    SvaraRadera
  2. Så kult!

    Jeg tror det blir kjempebra jeg :)
    Så flott organisert tapetene dine var under her...
    I like alot!

    Du, jeg skal få tatt bilder av tapetene. Glemmer det støtt og er så dårlig lys her. Nå har hodet mitt bare vært i julemarkedplanlegging og laging..
    Heldigvis har jeg ikke dårlig tid, men skjønner at det er godt for deg og bli ferdig med det også ;)

    Fin fin helg!
    Klem Siw

    SvaraRadera
  3. Härliga! det blir superbra det där!

    SvaraRadera
  4. Stilig!!

    Liker tapeten...
    :)

    SvaraRadera
  5. Yo :O)
    Det blir kjempe kult over knaggrekken, og turkisfargen var helt topp.
    Men du har jo så mange kule tapeter som du kan bruke til bokstavene, så det tror jeg hadde vært ekstra kult...

    Ha en fin kveld.
    Klem Linda

    SvaraRadera
  6. Tror det hadde passet bra jeg :) YO! Hehe. Syns turkisfargen ble kul og jeg.

    Ha en fin helg :)

    SvaraRadera
  7. Dom kommer att sitta bra där i hallen tror jag! Vad fina de var! Gillar färgen jag med!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, den gör mig glad! ^_^